Kvartalni izvještaj
Izvještaj o radu Općinskog suda u Travniku za I kvartal 2022 godine
Broj:051-0-Su-22-000247
Travnik,13.05.2022.godine
IZVJEŠTAJ O RADU OPĆINSKOG SUDA U TRAVNIKU
za prvi kvartal 2022.godine
(
01.01.-30.04.2022.godine)
Općinski sud u u Travniku je za prvi
kvartal 2022.godine ,prema statističkim pokazateljima riješio ukupno 7357 predmeta,tako da je broj
od 15798 neriješenih predmeta sa početka izvještajnog perioda umanjen za 747,te je na dan 30.04.2022.godine ostalo 15051 neriješen predmet,čime se u
kontinuitetu ispunjava cilj,smanjenja broja neriješenih predmeta.
Statistički pokazatelji govore i o
tome da se predmeti rješavaju shodno inicijalnom aktu,što je također jedan od
planiranih ciljeva ovog suda.
Prema pokazateljima iz CMS -a ,suci su
u većini uspijevali da ostvare mjesečnu
normu.
Iako se bilježi nedostajući broj
sudaca, pravovremenim djelovanjem sudske uprave organiziran je rad ,te su postignuti
rezultati o kojima govore gornji statistički podaci.
Prema Planu rješavanja predmeta u
2022.godini,istim je obuhvaćeno 7753 predmeta,od čega je na dan
30.04.2022.godine riješeno 3366 predmeta
ili 43,42 %.
Kada se govori o kvalitetu sudskih
odluka, u prvom kvartalu 2022.godine,odluke koje su se preispitivale pred
drugostepenim sudom ,u većem broju su potvrđene.
Pored pozitivnih statističkih
pokazatelja ,evidentne su i druge aktivnosti koje se odnose na edukaciju sudskog
i nesudskog osoblja, a što predstavlja jedan od osnovnih Strateških ciljeva
ovog suda.
Učešće u Projektima,je također
ocijenjeno kao prednost, koja doprinosi boljem učinku rada,te se u tom smislu
kontinuirano implementira Projekat harmonizacije u Zemljišno-knjižnom uredu,kao
i Projekat Unapređenja efikasnosti pravosuđa.Reorganizacija poslovnih procesa u
sudu,kojeg podržava švedska administracija.
U okviru ovog Projekta održan je on
line sastanak sa predstavnicima suda u Švedskoj, a u Tuzli je održana dvodnevna
konferencija svih sudova, učesnika u ovom projektu, na kojoj su učestvovali
članovi Tima ovog suda,pri čemu javnu prezentaciju vezanu za IPA projekte i
efikasnost stečajnog postupka, koja je bila zapažena i prepoznata od strane
VSTV BIH.
Vrijedno je istači da su pored sudaca
i stručnih saradnika, svoj doprinos dobrim radnim rezultatima doprinjeli:
sudska uprava,sudski izvršitelji,daktilografi,referenti prijemnih kancelarija,
pisarnice,otpreme pošte,ovjere,arhive,Zemljišno-knjižnog ureda zajedno sa
asistentima Projekta harmonizacije,Odjeljenja za registraciju poslovnih
subjekata,kao i pripravnici i volonteri suda.
Opredjeljenost ovog suda ,kao i dobra
strateška politika i dalje su na stanovištu da je educirano osoblje osnov
dobrih rezultata rada,kao i dobra oprema i adekvatan radni prostor.
Naš plan za ovu godinu je da se
upotpune aktivnosti vezane za olakšani pristup sudu za osobe sa invaliditetom,opremanjem
multifunkcionalne sale,kao i izgradnja i opremanje sobe za saslušanje
maloljetnih osoba.
Dobre rezultate rada,bez evidentnih
zaostataka u radu,hitnim rješavanjem sporova čija je priroda hitna, stečajnih
postupaka,efikasnim postupanjem u Registru suda,kao i u zemljišno-knjižnim
stvarima, ovaj suda je prepoznat kako od strane stranaka tako i Visokog sudskog
i tužilačkog vijeća BIH,koje nam je ukazalo povjerenje za učešće u mnogim
Projektima kroz koje je pokazana posvećenost novim izazovima i doprinos daljem
napretku neovisnom i učinkovitom
pravosuđa.
Rezultate rada za prvi kvartal ,treba
očuvati ažurnim ili ih po mogućnosti i dalje unaprijediti,u što se ne treba
sumnjati ,jer i u ovakvim okolnostima kada nedostaje sudački kadar uspjeli smo
zabilježiti i umanjiti broj neriješenih predmeta.
U Travniku,13.05.2022.godine
Predsjednik suda
Goran Dujić