Strateški plan i program rada za period 2025-2027 s godišnjem programom za 2025 Osnovnog suda u Novom Gradu
Broj:076-0-Su-24-000 930
Mjesto: Novi Grad, 22.11.2024. godine
Strateški plan rada
2025 - 2027
Godišnji program rada
za 2025. godinu
OSNOVNOG SUDA U
NOVOM GRADU
|
|
22.11.2024.
godine
SADRŽAJ
1) Opis nadležnosti suda, s vizijom i izjavom o misiji. Mandat,
misija i vizija
2) Sažetak analize strateškog
okvira
3) Pregled strateških / trogodišnjih ciljeva za period strateškog planiranja
4) Sažetak prioriteta za
plansku godinu, kao i procjene mogućih problema i rizika u realizaciji
4) Analiza unutarnjeg i
vanjskog okruženja u kojem radi sud
B. Pregled ciljeva i
godišnjih aktivnosti po strateškim i trogodišnjim ciljevima
C. Godišnji plan rješavanja sudskih predmeta
A. Uvod
Prema Zakonu o sudovima u RS („Sl.
glasnik RS“, br. 37/12, 14/14 – Odluka Ustavnog suda, 44/15, 39/16 – Odluka
Ustavnog suda i 100/17) Osnovni sud u Novom Gradu mjesno je nadležan za
teritorije opština Novi Grad, Kostajnica i Krupa na Uni. U skladu sa pomenutim
Zakonom ovaj sud je nadležan za rješavanje krivičnih, parničnih, izvršnih,
vanparničnih, prekršajnih predmeta, kao i za pružanje pravne pomoći, te
obavljanja drugih poslova povjerenih Zakonom.
Strateški plan predstavlja integrisani
skup strateških i operativnih ciljeva i aktivnosti, koji su potrebni kako bi se
u budućnosti ostvario željeni rezultat (često definisan kao „misija“ ili
„vizija“ institucije), te pokazuje prioritete koji se trebaju postići u
slijedećih nekoliko godina, a koji će voditi prema strateškim prioritetima.
Osnovni sud u Novom Gradu Godišnjim
programom rada suda za 2025. godinu želi da predstavi način planiranja i način
ostvarenja postavljenih srednjoročnih ciljeva kako bi doprinio razvoju
modernijeg, transparentnijeg i efikasnijeg Suda.
Ovaj Sud želi da sistemskim
djelovanjem ostvari strateške ciljeve pravosuđa BiH, koji će u krajnjoj liniji
dovesti do visokog stepena efikasnosti i ažurnosti samog suda, a osnovni izazov
je stvaranje pozitivne atmosfere čiji je cilj ažuran i funkcionalan sud u
službi građana i uspostave vladavine prava. Osnovni cilj koji Osnovni sud u
Novom Gradu želi postići kroz određivanje strateških ciljeva jeste unapređenje
efikasnosti i efektivnosti, postizanje ažurnosti u radu i jačanja povjerenja
javnosti u rad suda.
Ostvarenjem postavljenih strateških,
odnosno trogodišnjih ciljeva, ostvaruju se i strateški ciljevi VSTV – a kao
krovne pravosudne institucije u BiH koja omogućava jednak pristup pravdi i
jednakost svih građana pred zakonom, a koja je svojim strateškim planom definisala četiri ključna
načela na kojima se zasniva funkcionalno pravosuđe: efikasnost, kvalitet,
odgovornost i nezavisnost.
1) Opis nadležnosti suda, s vizijom i izjavom o
misiji. Mandat, misija i vizija
MANDAT:
Osnovni sud u Novom Gradu prema Zakonu o sudovima u RS
(„Sl. glasnik RS“, br. 37/12, 14/14 – Odluka Ustavnog suda, 44/15, 39/16 –
Odluka Ustavnog suda i 100/17) mjesno je nadležan za teritorije opština Novi
Grad, Kostajnica i Krupa na Uni.
Osnovni sud u Novom Gradu nadležan je da u prvom stepenu
sudi:
a) U krivičnim premetima:
1) za krivična djela za koja je zakonom
propisana kao glavna kazna – novčana kazna ili kazna zatvora od deset godina,
ako posebnim zakonom nije određena nadležnost drugog suda,
2) za krivična djela za koja je posebnim
zakonom određena nadležnost osnovnog suda,
3) za krivična djela za koja je Sud BiH
prenio nadležnost na osnovi sud,
4) za bilo koji krivični postupak protiv
maloljetnika,
5) da postupa tokom istrage i nakon
podizanja optužnice u skladu sa zakonom,
6) da odlučuje o vanrednim pravnim
lijekovima kada je to zakonom predviđeno,
7) da odlučuje o brisanju osude i
prestanku mjera bezbjednosti i pravnih posljedica osude, na osnovu sudske
odluke,
8) da postupa po molbama za pomilovanje u
skladu sa zakonom;
b) U građanskim predmetima:
1) u svim građanskim sporovima,
2) u vanparničnom postupku;
v) U prekršajnim predmetima:
1)
u svim prekršajnim predmetima,
2)
o zahtjevima za ponavljanje prekršajnog postupka;
g)
U drugim predmetima:
1)
da sprovodi izvršni postupak, ako zakonom nije drugačije određeno,
2)
da određuje mjere obezbjeđenja, ako zakonom nije drugačije određeno,
3) da rješava u posebnim postupcima,
ako zakonom nije drugačije
određeno,
4)
da pruža pravnu pomoć sudovima u BiH,
5) da vrši poslove međunarodne pravne
pomoći, ako zakonom nije određeno da
neke od tih poslova vrši okružni sud,
6)
da vrši poslove upisa registracije udruženja građana i
7)
da vrši druge poslove određene zakonom.
VIZIJA:
Osnovni sud u Novom Gradu doprinosi
razvoju efikasnog, transparentnog i modernog pravosuđa, zadobijanju povjerenja
građana u Sud koji pruža efikasnu pravnu zaštitu prava i sloboda građana sa
teritorije svoje nadležnosti kroz donošenje kvalitetnih odluka i rješavanje
predmeta u razumnom roku nepristrasnim i transparentnim radom.
MISIJA:
Osnovni sud u Novom Gradu je
usmjeren da pruža pravnu zaštitu kroz brzo i efikasno donošenje sudskih odluka
za građane sa teritorije svoje nadležnosti, uvažavajući najviše standarde
primjene i zaštite ljudskih prava, a posebno prava na pristup sudu i jednakost
svih građana pred zakonom.
2) Sažetak analize strateškog okvira
Ključni Strateški dokumenti koji su
korišteni prilikom izrade Godišnjeg programa rada Osnovnog suda u Novom Gradu
su:
-
Ustav Bosne i Hercegovine – kao najviši pravni akt na
kojem se temelje pravni akti niže pravne snage,
-
Ustav Republike Srpske – kao najviši pravni akt u RS, u
skladu sa kojim moraju biti svi ostali zakonski i podzakonski propisi,
-
Zakon o Visokom sudskom i tužilačkom vijeću Bosne i
Hercegovine – kao početni, temeljni zakon kojim se uređuje imenovanje sudija,
mandat, disciplinska odgovornost, razrješenje i dr., što utiče na efikasnost i
učinkovitost samog suda,
-
Zakon o sudovima u Republici Srpskoj – iz kojeg se crpi
mandat, odnosno nadležnost Suda,
-
Strateški plan VSTV – kao glavna smjernica u izradi
strateškog plana suda i ključni dokument prema kojem se usklađuju strateški
ciljevi svih pravosudnih institucija u BiH,
-
Zakon
o slobodi pristupa informacijama Republike Srpske – koji reguliše pitanja
objavljivanja informacija koje su pod kontrolom javnog organa,
-
Zakon
o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine” broj 49/06,
76/11, 93/11) koji ima za cilj da se obezbijedi
zaštita ljudskih prava i osnovnih sloboda, a naročito pravo na privatnost i
zaštitu podataka u pogledu obrade ličnih podataka koji se na njih odnose.
-
Smjernice
VSTV-a o objavljivanju sudskih i tužilačkih odluka,
-
Strategija za odnose s javnošću i
informisanje, koja reguliše pitanja komunikacije
sa medijima, distribucija informacija o uslugama, brošure i promotivni
materijal i web
uredništvo;
-
Zakon
o zaštiti prava na suđenje u razumnom roku kojim je uređena zaštita prava na
suđenje u razumnom roku,
-
Pravilnik
o unutrašnjem sudskom poslovanju – kojim se uređuje organizacija I način
unutrašnjeg poslovanja suda i druga pitanja koja su od značaja za sudsku
poslovanje
3) Pregled
strateških i trogodišnjih ciljeva za period strateškog
planiranja
Strateški
cilj 1 – Unapređenje efikasnosti i efektivnosti
rada suda, sa ciljem postizanja potpune ažurnosti
Trogodišnji cilj suda je
postavljen uzimajući u obzir sveukupni cilj pravosuđa: efikasnost i skraćenja
vremena trajanja postupka. Osnovni
sud u Novom Gradu u kontinuitetu ostvaruje vrlo dobre rezultate rada, iako je od
marta 2023. godine radio sa smanjenim kapacitetom, zbog odlaska 1 sudije u
penziju, međutim i u takvoj situaciji je ostvaren uspješan procent realizacije
Plana rješavanja predmeta preko 95%. Predmeti se rješavaju u okviru optimalnih
rokova, odnosno, odstupanja od predviđenih optimalnih rokova su minimalna, dok
su na parničnom referatu odstupanja negativna tj. trajanje nerješenih predmeta
traje kraće od predviđenih optimalnih rokova (optimalan rok je 202 dana, dok je
vrijeme trajanja nerješenih parničnih predmeta u Osnovnom sudu u Novom Gradu
106 dana). Cilj Suda je da se ostvareni rezultati zadrže, te da se postigne
potpuna ažurnost, efikasnost i efektivnost na svim referatima smanjenjem broja
i starosti neriješenih predmeta iz Plana rješavanja predmeta i skraćivanjem
trajanja sudskih postupka na svim referatima.
Strateški cilj 2 - Poboljšanje kvaliteta rada suda.
Ovaj trogodišnji cilj suda je postavljen u skladu sa
strateškim ciljem koji se odnosi na unapređenje efikasnosti, odgovornosti,
kvalitete i nezavisnosti sektora pravde u BiH. Postavljanjem ovog strateškog
cilja Osnovni sud u Novom Gradu će nastojati da svojim radom i planiranim
aktivnostima doprinese održavanju postignutog kvaliteta rada kao i unapređenju kvaliteta
sudskih odluka, koji će se ogledati u većem broju potvrđenih sudskih odluka od
strane sudova više instance. Takođe, pohađanjem edukacija na teme koje su
povezane sa referatom na kojem sudije rade stvoriće se preduslovi za poboljšanje
kvaliteta odluka, kao i rada Suda u cijelini.
Strateški
cilj 3 – Unapređenje transparentnosti rada suda
Navedeni
cilj je dio Strategije i pravde i provođenje projekta pod nazivom „Unapređenje
kapaciteta sudova za transparentniji rad i proaktivnu komunikaciju sa medijima
i javnošću“. Unapređenje transparentnosti rada Suda i dostupnost informacija
krajnjim korisnicima je veoma važno za zaustavljanje trenda gubljenja povjerenja
u pravosudni sistem i promociju većeg povjerenja građana u rad Suda, jačanja
položaja Suda u javnosti, te očuvanje kredibiliteta i digniteta Suda. Za
ostvarenje ovog cilja predviđeni su ciljevi koji će osigurati transparentnost i
javnost rada suda, na način da će se u toku cijele godine davati informacije,
prezentovati aktivnosti i obavještavati o radu Suda.
4) Sažetak prioriteta za plansku
godinu, kao i procjene mogućih problema i rizika u realizaciji
Prioriteti
Osnovnog suda u Novom Gradu u 2025. godini su dosljednost u postupanju, brz i
efikasan odgovor na sve izazove i prepreke, osnaživanje unutrašnjih kapaciteta,
a sve u cilju pružanja kvalitetne usluge građanima, te otvorenost i saradnja sa
javnošću i drugim institucijama. Prioriteti u 2025. godini su povećanje
efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti, a što će se nastojati postići kroz smanjenje
broja nerješenih predmeta, smanjenje vremena trajanja svih postupaka,
poboljšanje kvaliteta rada Suda, kao i unapređenje transparentosti rada suda.
Sud će u narednom periodu nastojati da kroz
identifikaciju svojih slabosti prvenstveno poveća kvalitet sudskih odluka,
upotpuni radne kapacitete suda (imenovanje novog sudije), a to sve kako bi
realizovao u potpunosti svoje strateške i trogodišnje ciljeve, te pojačati
kontrolu rada na sudskim predmetima (kroz razne izvještaje o radu po
predmetima, održavanjem sudijskih kolegija…) kako bi se smanjilo vrijeme
trajanja sudskih postupaka, a u tom pravcu će se truditi da što više vrši
edukaciju kako sudskog tako i nesudskog osoblja (sudskog izvršitelja),
sugerisati sudijama da bolje i više prate sudsku praksu viših instanci, kao i
da češće pohađaju seminare vezane za referate na kojima rade, s tim da objektivne
okolnosti na koje sud ne može uticati prilikom realizacije postavljenih
ciljeva, kao što su: migracije stanovništva, odlazak stručnih kadrova,
nedostatak finansijskih sredstava i dr. mogu uticati na otežavanje ostvarenja
postavljenih ciljeva ili čak na potpunu nemogućnost realizacije istih. Takođe,
prioritet je i održavanje i jačanje povjerenja javnosti u sud što će se
nastojati postići ažurnim objavljivanjem informacija o radu suda, koje su
značajne sa aspekta prava na pristup sudu i pravično suđenje, kao i
blagovremeno objavljivanje informacija za koje je iskazan poseban interes
javnosti.
5) Analiza unutarnjeg i vanjskog okruženja u kojem radi sud
„SWOT“ analiza jedna je od
najpoznatijih i osnovnih tehnika strateške analize. Riječ je o jednom od
ključnih alata kod donošenja strateških odluka. Ova analiza identificira i
analizira četiri aspekta, a to su: S Strengths (Snage), W
Weaknesses (Slabosti), O Opportunities (Prilike) i T Threats
(Prijetnje). Promatranjem vlastitih snaga i slabosti u kombinaciji s prilikama
i prijetnjama iz okruženja dolazimo do strateških saznanja kako bismo mogli
poduzeti pravilne mjere i aktivnosti za postizanje željenih i drugih ciljeva.
UNUTARNJI FAKTORI/ČIMBENICI |
SNAGE (STRENGTHS) |
SLABOSTI (WEAKNESSES) |
ü - kadrovski potencijal sudskog i nesudskog osoblja i želja za radom, ü - edukovane, iskusne i stručne sudije, ü - dobri međuljudski odnosi, ü - redovne isplate plata i doprinosa, - manji kolektiv kojim je lakše rukovoditi i upravljati, - uspostavljena praksa vođenja elektronske baze odluka viših sudova I
dostupnosti istih za sve nosioce pravosudne funkcije u Sudu - kvalitetna IT podrška |
ü
- dužina trajanja sudskih postupaka, ü
- slaba edukacija sudskih izvršitelja, ü
- nizak kvalitet sudskih odluka, ü
- nedovoljno praćenje sudske prakse ü
- zastarjelost informatičke opreme ü - Nemogućnost
specijalizacije sudija za rad na pojedinim referatima. ü
Budžet koji ne obezbjeđuje dodatna
sredstva za stvarne potrebe suda (materijalne) |
|
VANJSKI FAKTORI/ČIMBENICI |
PRILIKE (OPPORTUNITIES) |
PRIJETNJE (THREATS) |
ü - redovno finansiranje iz Budžeta ü - edukacije - donatorska sredstva - imenovanje novog sudije i upotpunjavanje radnih kapaciteta. |
ü
- odlazak stručnih kadrova, ü
- tranzicija, ü
- nedostupnost stranaka, ü
- kompleksan politički sistem
i politička
situacija u BiH, ü
- nedostatak finansijskih sredstava, ü
- smanjen priliv/broj
predmeta, ü
- poteškoće oko uručenja pismena, zbog raseljenosti stanovništva
(migracije), ü
Negativna percepcija javnosti o pravosuđu uopšte |
B. Pregled ciljeva i godišnjih aktivnosti
po strateškim i trogodišnjim ciljevima
(Tabela sadrži naziv strateških
ciljeva, trogodišnjih ciljeva i aktivnosti za plansku godinu, sa rokom
izvršenja i nositeljem realizacije aktivnosti)
Strateški cilj 1 |
Unapređenje efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti |
||||
Trogodišnji cilj 1.1. |
Smanjiti broj
neriješenih izvršnih predmeta |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Prosječna
dužina trajanja izvršnih predmeta u sudu (u danima) |
208 |
207 |
205 |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
1.1.1. |
Analiza
trajanja neriješenih izvršnih predmeta |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.1.2. |
Održavanje
sudijskih kolegija i utvrđivanje prijedloga mjera za efikasno vođenje
izvršnog postupka i mjera za smanjenje trajanja postupka |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.1.3. |
Prezentacija
rezultata analiza na kolegijima |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda |
||
Strateški cilj 1 |
Unapređenje efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti |
||||
Trogodišnji cilj 1.2. |
Smanjiti
broj neriješenih krivičnih predmeta |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Prosječna
dužina trajanja krivičnih predmeta u sudu (u danima) |
187 |
158 |
130 |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
1.2.1. |
Analiza
trajanja neriješenih krivičnih predmeta |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.2.2. |
Održavanje
sudijskih kolegija i utvrđivanje prijedloga mjera za efikasno vođenje krivičnog
postupka |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.2.3. |
Prezentacija
rezultata analiza na kolegijima |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda |
||
Strateški cilj 1 |
Unapređenje efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti |
||||
Trogodišnji cilj 1.3. |
Smanjiti
broj neriješenih parničnih predmeta |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Prosječna
dužina trajanja parničnih predmeta u sudu (u danima) |
106 |
106 |
106 |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
1.3.1. |
Analiza
trajanja neriješenih parničnih predmeta |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.3.2. |
Održavanje
sudijskih kolegija i utvrđivanje prijedloga mjera za efikasno vođenje
parničnog postupka |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.3.3. |
Prezentacija
rezultata analiza na kolegijima |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda |
||
Strateški cilj 1 |
Unapređenje efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti |
||||
Trogodišnji cilj 1.4. |
Smanjiti
broj nerješenih prekršajnih predmeta |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Prosječna
dužina trajanja prekršajnih predmeta u sudu (u danima) |
101 |
96 |
91 |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
1.4.1. |
Analiza
trajanja neriješenih prekršajnih predmeta |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.4.2. |
Održavanje
sudijskih kolegija i utvrđivanje prijedloga mjera za efikasno vođenje prekršajnog
postupka |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.4.3. |
Prezentacija
rezultata analiza na kolegijima |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda |
||
Strateški cilj 1 |
Unapređenje efikasnosti i efektivnosti rada suda, sa
ciljem postizanja potpune ažurnosti |
||||
Trogodišnji cilj 1.5. |
Smanjiti
broj nerješenih vanparničnih predmeta |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Prosječna
dužina trajanja vanparničnih predmeta u sudu (u danima) |
98 |
87 |
76 |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
1.5.1. |
Analiza
trajanja neriješenih vanparničnih predmeta |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.5.2. |
Održavanje
sudijskih kolegija i utvrđivanje prijedloga mjera za efikasno vođenje vanparničnog
postupka |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
1.5.3. |
Prezentacija
rezultata analiza na kolegijima |
I, II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda |
||
Strateški cilj 2 |
Poboljšanje kvaliteta rada suda. |
||||
Trogodišnji cilj 2.1. |
Veći broj potvrđenih sudskih
odluka |
||||
Pokazatelji
za izlazne rezultate |
Očekivani rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Procenat potvrđenih sudskih odluka na godišnjem nivou |
83% |
84% |
85% |
||
Redni broj |
Naziv aktivnosti za 2025. godinu |
Rok izvršenja (po kvartalima u 2025. godini) |
Nositelj (najmanji organizacijski dio) |
||
2.1.1. |
Analiza potvrđenih, ukinutih, preinačenih odluka
ovog suda u cilju ujednačavanja sudske prakse i unapređenja kvaliteta sudskih
odluka |
I,II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
2.1.2. |
Ciljana
edukacija NPF-a i administrativnog osoblja u vezi referata na kojima su
raspoređeni |
I,II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
2.1.3. |
Diskusija
analize na sudijskim kolegijima |
I,II, III i IV kvartal |
Predsjednik suda/sudija |
||
Strateški cilj 3 |
Unapređenje transparentnosti rada suda |
||||
Trogodišnji cilj 3.1. |
Informisanje
javnosti o pitanjima značajnim za rad suda |
||||
Pokazatelji za izlazne rezultate |
Očekivani
rezultati po godinama |
||||
2025 (n) |
2026 (n+1) |
2027 (n+2) |
|||
Broj
objavljenih saopštenja za javnost na web stranici suda |
50 |
55 |
60 |
||
Redni
broj |
Naziv
aktivnosti za 2022. godinu |
Rok
izvršenja (po kvartalima u 2022. godini) |
Nositelj
(najmanji organizacijski dio) |
||
3.1.1 |
Objave
o pravosnažnim krivičnim presudama |
I, II, III i IV |
Službenik
za odnose sa javnošću, IKT službenik |
||
3.1.2. |
Objavljivanje
saopštenja za javnost o radu suda |
I, II, III i IV |
Predsjednik
Suda, Službenik za odnose sa javnošću, IKT službenik |
||
3.1.3. |
Objave
o aktivnostima vezanim za „Sedmicu sudske nagodbe“ |
II i IV |
Predsjednik
Suda, IKT službenik, |
||
3.1.4. |
Učestvovati
u obukama i pohađati edukacije za zaštitu ličnih podataka, obradu zahtjeva za
pristup informacijama i odnose sa javnošću |
I, II, III i IV |
Predsjednica suda, službenik za odnose sa
javnošću, uređivački tim |
||
3.1.5. |
Redovno
ažuriranje web stranice |
I, II, III i IV |
Predsjednik
suda, službenik za odnose sa javnošću, IKT službenik |
||
C. Godišnji plan rješavanja
sudskih predmeta
U
skladu sa nadležnošću Osnovnog suda u Novom Gradu i odredbama člana 8. Uputstva
za izradu planova rješavanja predmeta izrađuje se Plan rješavanja predmeta u
Osnovnom sudu u Novom Gradu. Realizacija Plana rješavanja predmeta u Osnovnom
sudu u Novom Gradu je na zavidnom nivou, odnosno, u procentu od preko 95%, te
postavljanjem strateških ciljeva će Sud usmjeriti svoje aktivnosti na još bolju realizaciju Plana kako bi se
postigla potpuna realizacija Plana. Treba napomenuti da Osnovni sud u Novom
Gradu od marta 2023. godine radi u smanjenom kapacitetu, jer je jedan sudija
otišao u penziju, međutim, uprkos navedenom, procenat realizacije Plana
rješavanja predmeta je povećan, preraspodjelom predmeta na postojeće sudije, te
su uz pojačane napore ostvareni veoma dobri rezultati pri realizaciji Plana
rješavanja predmeta, a navedeni trend u Osnovnom sudu u Novom Gradu će se
nastojati zadržati i poboljšati.
D. Ostale informacije
(Podaci o broju i
strukturi radih mjesta, sredstva za izvršenje godišnjeg programa rada i druge
informacije koje smatrate da treba navesti. Sažeto i kratko kao što ste
navodili i prethodnim godišnjim programima rada)
Osnovni sud u Novom Gradu po
sistematizaciji ima 21 radno mjesto. Od ukupnog broja zaposlenih u sudu je 5
sudija, 1 stručni saradnik, dok je ostalo nesudsko osoblje – radnici suda
(radnici u pisarnici, IKT službenik, 1 sudski izvršitelj i ostali). Od marta
2023. godine Sud radi u smanjenom kapacitetu, zbog odlaska 1 sudije u penziju,
te se u narednom period očekuje imenovanje nedostajućeg sudije kako bi Sud
mogao raditi u punom kapacitetu što će doprinijeti većoj efikasnosti i
ažurnosti rada Suda.
U ostvarenju Godišnjeg programa rada
suda i strateških ciljeva (trogodišnjih) u finansijskom smislu sud će se
oslanjati isključivo na odobreni budžet, te sa već postojećim i raspoloživim
kadrom uložiti dodatne napore na postizanju što boljih rezultata, čime bi se
podigao kvalitet rada suda i postigla još veća ažurnost.